Ο Τζόρντι Μπερτομέου ήταν φυσικά εκεί και συνεχάρη τις ομάδες για τα 20 χρόνια τους στην διοργάνωση, μια χρονιά-σταθμός που θα γιορταστεί με διάφορες δράσεις στη διάρκεια της σεζόν.
Επίσης, ο CEO της κορυφαίας ευρωπαϊκής διοργάνωσης έδωσε στους παρευρισκομένους σχετικές πληροφορίες για την τρέχουσα κατάσταση και ανάπτυξη της διοργάνωσης.
Ειδικά:
– Στοιχεία-ρεκόρ όλων των εποχών που αφορούν την προσέλευση στην Euroleague και τα έσοδα από εισιτήρια, με ετήσιες αυξήσεις 15% και 3%, αντίστοιχα.
– Παγκόσμια τηλεοπτική κάλυψη, συμπεριλαμβανομένων νέων συμφωνιών και ανανεώσεων στην πρώην Γιουγκοσλαβία, Ελλάδα, Ισπανία, Τουρκία, Αυστραλία, Βραζιλία, Βουλγαρία, Κίνα, Ινδονησία, Φιλιππίνες και Πολωνία.
– Συνεχής ψηφιακή αύξηση, με αποκορύφωμα την 6% αύξηση των μοναδικών χρηστών (unique users) στην ιστοσελίδα EuroLeague.net, 19% αύξηση στις προβολές σελίδων (page views), αξιοσημείωτη αύξηση στα social media, από 57% σε 196%, αναλόγως την πλατφόρμα, και αύξηση 193% όσον αφορά την πιθανή πρόσβαση σε ψηφιακά μέσα μαζικής ενημέρωσης τρίτων.
– Έκθεση σχετικά με τη συλλογική προσέγγιση και την πρόσφατη δραστηριότητα γύρω από την καινοτομία και την ψηφιακή μετατροπή, συμπεριλαμβανομένων μελλοντικών πλάνων, για την ανάπτυξη ατομικών και συλλογικών προσπαθειών στον τομέα αυτό. Επετεύχθη συμφωνία, για να δημιουργηθεί μια νέα εταιρεία, που θα εστιάσει πλήρως στην ενδυνάμωση των προσπαθειών της λίγκας, για τον εντοπισμό ευκαιριών στον τομέα αυτό και στη δημιουργία διαδικασιών, μεταξύ όλων των συλλόγων της Euroleague.
– Επικαιροποίηση της κατάστασης, όσον αφορά τις σχέσεις με τους κύριους εμπλεκόμενους παράγοντες, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας του Επιμελητηρίου Επίλυσης Διαφορών Καλαθοσφαίρισης (Euroleague Basketball Dispute Resolution Chamber), για την επίλυση διαφορών τερματισμού συμβολαίων, μεταξύ συλλόγων και προπονητών, σε συμφωνία με το Συμβούλιο Προπονητών της Euroleague (Head Coaches Board).
Τα μέλη του Συμβουλίου συμφώνησαν προς την κατεύθυνση της αύξησης της σταθερότητας της Euroleague, μέσα από την αύξηση του αριθμού των εγγυημένων συμβολαίων.
Οι σύλλογοι ενέκριναν επίσης διάφορες επιχειρηματικές πρωτοβουλίες:
– Νέα πρότυπα πελατειακών εμπειριών θα εφαρμοστούν στα γήπεδα από το 2020-21, συμπεριλαμβανομένου προγράμματος κατάρτισης προσωπικού στα προπονητικά επιτελεία των ομάδων για ένα παιχνίδι, ώστε να προσφέρουν μια ποιοτική εμπειρία σε όλους τους οπαδούς της Euroleague.
– Μεταφορά της ετήσιας συνάντησης κορυφής για την επιχειρηματική δραστηριότητα της Euroleague την άνοιξη, με το meeting αυτό να είναι προγραμματισμένο για τις 9-10 Μαρτίου 2020 στην Κωνσταντινούπολη, διατηρώντας τους στόχους για κοινή χρήση και ευθυγράμμιση των στρατηγικών, των συνεργατών και των εταίρων, καθώς και την ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών, γνώσεων και δικτύωσης.
– Εκτέλεση σχεδίων συλλογικής αδειοδότησης και ηλεκτρονικού εμπορίου από το 2020.
Τα μέλη του Συμβουλίου εξέτασαν το οικονομικό κλείσιμο του έτους 2018-19, τα μπάτζετ του 2019-20 και την εμπορική κοινοπραξία μεταξύ Euroleague Basketball και IMG. Η εταιρεία έχει προβλέψει ετήσια αύξηση εσόδων 15.7%. Τέλος, οι παρευρισκόμενοι εξέτασαν το προσχέδιο του προγράμματος για το 2020-21 και το 2021-22.
Τα στελέχη της Nielsen Sports & Entertainment συμμετείχαν στην συνάντηση και παρείχαν στους παρευρισκομένους βασικές γνώσεις γύρω από την έρευνα και τη σημασία των δεδομένων για την αποτελεσματική λήψη αποφάσεων. Εκπρόσωποι της ανώτερης διοίκησης της Amazon ήταν επίσης παρόντες, για να μοιραστούν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο ψηφιακής επέκτασης της εμβέλειας της Euroleague, μέσω της τεχνολογίας, προς όφελος των οπαδών σε όλο τον κόσμο.
Όλα θα παρουσιαστούν για επίσημη έγκριση στο επόμενο meeting των μετόχων.
Είσαι στο μυαλό κάτι μαγικό
όπου πας εσύ πάντα θα μαι εγώ
να σου τραγουδώ
Θρύλε ολέ, ολέ, Θρύλε ολέ, ολέ...