Σαρώνει τα πάντα ο Βαγγέλης Μαρινάκης ο οποίος είναι κύριαρχος σε κάθε επίπεδο της επαγγελματικής του ασχολίας.
Οι εταιρείες Capital Shipping, του Βαγγέλη Μαρινάκη, υπέγραψαν επιπλέον μία συμφωνία με τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας HD Hyundai, για τη ναυπήγηση 18 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, συνολικής αξίας 1, 26 δολαρίων.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, ο όμιλος των εταιρειών του Βαγγέλη Μαρινάκη, με την παραγγελία αυτή, ανεβάζει τον αριθμό των υπό κατασκευή πλοίων, στα εβδομήντα τέσσερα ( 74 ) που η συνολική τους αξία ανέρχεται στα 7,3 δισ. δολάρια.
Το φιλόδοξο επενδυτικό πρόγραμμα του Έλληνα εφοπλιστή περιλαμβάνει όλες σχεδόν τις κατηγορίες πλοίων, με στόχο την διαμόρφωση ενός ανταγωνιστικού και φιλικά προς το περιβάλλον στόλο.
Με ανακοίνωση της, η HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering, εταιρεία συμμετοχών των ναυπηγείων του ομίλου HD Hyundai, αποκάλυψε ότι έχει υπογράψει σύμβαση για την κατασκευή των πλοίων με τον όμιλο του Βαγγέλη Μαρινάκη
Η HD KSOE τιμολόγησε τις παραγγελίες σε 1,82 τρισεκατομμύρια KRW (1,26 δισ. δολάρια), αλλά δεν κατονόμασε την συμβαλλόμενη εταιρεία, περιγράφοντας την, ως ναυτιλιακή εταιρεία με έδρα την Ωκεανία.
Ωστόσο, ναυλομεσιτικές πηγές επιβεβαίωσαν ότι ο όμιλος του Βαγγέλη Μαρινάκη, είναι πίσω από αυτή την συμφωνία.
Το ναυπηγείο της Νότιας Κορέας, διευκρίνισε, όμως, ότι η HD Hyundai Mipo και HD Hyundai Samho θα κατασκευάσουν τα πλοία με παράδοση μέχρι το πρώτο εξάμηνο του 2028.
Τον περασμένο μήνα Απρίλιο, ο όμιλος της Capital, συνδέθηκε με παραγγελία έξι πλοίων LNG διπλού καυσίμου, μεταφορικής ικανότητας 8.800 teu στα ναυπηγεία HD Samho με τιμή κατασκευής τους, περίπου 140 εκατομμύρια δολάρια το καθένα.
Ναυλομεσιτικές πηγές ανέφεραν επίσης ότι η Capital βρισκόταν επίσης σε συνομιλίες για τη σύμβαση για ναυπήγηση οκτώ πλοίων, μεταφορικής ικανότητας 2.800 teu και έξι πλοίων, μεταφορικής ικανότητας 1.800 teu στην HD Mipo.
Τα πλοία εκτιμάται ότι κοστίζουν το καθένα από 45 εκατομμύρια έως και 55 εκατομμύρια δολάρια.
Το έτος 2024, ο όμιλος της Capital παρήγγειλε 10 Boxships των 8.800 teu στην China’s New Times Shipbuilding και είχε προχωρημένες συνομιλίες με κινεζικά ναυπηγεία για άλλες ναυπηγήσεις πλοίων.
πηγή: Mononews.gr