Με ανάρτηση της η ΚΑΕ Ολυμπιακός καυτηριάζει έρευνα της Euroleague, όπως αναφέρεται σε διαδικτυακό δημοσίευμα, η οποία κάνει λόγο για χαμηλή θέση των «ερυθρόλευκων» social media, ανάμεσα στις 18 ομάδες της Euroleague.
Συγκεκριμένα, η έρευνα, όπως παρουσιάζεται στο δημοσ΄ίευμα, αναφέρει πως τα social media του Ολυμπιακού έχουν συνολικά 3,2 εκ views, μπροστά μόνο από την Άλμπα Βερολίνου, με τους «ερυθρόλευκους» να παραθέτουν δύο βίντεο στο Instagram της ομάδας, την άφιξη Φουρνιέ και την ανακοίνωση Βεζένκοβ, τα οποία έχουν 4,876.815 views!
«Για να δούμε… Έχουμε συνολικά 3,2 εκατομμύρια views στα social media, όμως μόλις δύο βίντεο στο Instagram έχουν από μόνα τους 4,876.815 views. Ωχ… Κάποιος έκανε κοπάνα την ώρα των μαθηματικών και μετά αρνήθηκε να χρησιμοποιήσει αριθμομηχανή! Καλό Πάσχα σε όλους», αναφέρει χαρακτηριστικά η ανάρτηση της ΚΑΕ Ολυμπιακός.