Στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries στο Ulsan της Νότιας Κορέας, έγινε η ονοματοδοσία και η παράδοση του νέου πλοίου «Asterix I» με ελληνική σημαία, που προστίθεται στον στόλο της Capital Product Partners L.P., συμφερόντων του Βαγγέλη Μαρινάκη. Το νεότευκτο πλοίο «Asterix I» αποτελεί το 7ο από τα συνολικά 16 LNG Carriers τελευταίας γενιάς τα οποία έχει παραγγείλει ο όμιλος Capital από το 2018, σε μια επένδυση ύψους πάνω από 4 δισ. δολ.
Πρόκειται για πλοίο νέας γενιάς με το μικρότερο δυνατό περιβαλλοντικό αποτύπωμα, που διαθέτει χωρητικότητα 174.000 κυβικά μέτρα και αποτελεί το πιο ακριβό ελληνόκτητο πλοίο που βρίσκεται στο νερό, με την αξία του να ανέρχεται στα 300 εκατ. δολ. Είναι ένα εξαιρετικά αποδοτικό πλοίο με κινητήρες τύπου XDF, ενώ είναι εξοπλισμένο με συστήματα τελευταίας τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου συστήματος λίπανσης αέρα και αυξημένων ορίων πλήρωσης φορτίου (άνω του 99%) και διαθέτει μηχανές διπλού καυσίμου. Η τεχνολογία που διαθέτει και τα φιλικά προς το περιβάλλον χαρακτηριστικά που φέρει σηματοδοτούν ένα ακόμη ορόσημο στη δημιουργία του «πράσινου» στόλου της εταιρείας και στη δέσμευσή της για βιώσιμη ανάπτυξη.
Κατασκευάστηκε από τη Hyundai Heavy Industries στη Νότι Κορέα, ενώ την ονοματοδοσία του πλοίου πραγματοποίησε η Αλεξάνδρα Ξύστρα, τεχνική διευθύντρια της Capital Gas Ship Management, που μαζί με μια διευρυμένη ομάδα ναυπηγών και τεχνικών στην Ελλάδα και στο ναυπηγείο της Ν. Κορέας έχει επιμεληθεί τα τελευταία τέσσερα χρόνια τον ομαλό σχεδιασμό, την κατασκευή και την παράδοση επτά πλοίων LNG Carriers, με άλλα εννέα πλοία να είναι προγραμματισμένα για παράδοση μέχρι το 2026.
Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ»